14 september, onsdag

idag jobbade jag 6.50-13.15, riktigt skönt pass!
direkt efter jobbet så mötte jag upp camilla & jennifer, vi gick till cupido & åt lunch :)
vi satt & pratade om camillas äventyr som väntar, 1,5 månad som reseledare på kreta, fatta vad härligt!
grekland liksom!!! i en månad, nej jag är inte avis ?!

efter maten gick vi & kikade på lite kläder & saker..
ojoj vilken fin jacka jag provade på mq, en beige kappa med päls, åh så fin.. lite dyr bara..
hittade coolaste vinstället också på household..

halv fem gick jag på medelpass, inte alls kul, usch vilken tråkig träningsvecka det här blev..

när jag kom hem gjorde jag middag..
det blev pasta med lax&spenatsås!
riktigt gott måste jag säga ;)

jennifer var förbi här en sväng, men åkte nyss iväg till sitt pass!

jag ska bara ligga i soffan & njuta av denna onsdagskväll ensam..
kolla på sjukhuset, halv åtta hos mig, bond söker fru & sen leila bakar i frankrike :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0