12 september, måndag

det var faktiskt helt okej igår att jobba. det gick fort & vara bara sköna människor som jobbade igår..
efter jobbet så kom daniel & vi skyndade oss så vi hann med 21.09 tåget till stockholm..
vi var hemma i vällingby typ halv elva..

sen kollade vi på massa snygga kläder på internet & en  hårddisk jag ska köpa snart!

vi smakade nya turkiskpeppar, den var inge speciell alls..
det ska vara original turkiskpeppar!

efter det blev det sängen!

nu är jag vaken.. jag hade tänkt gå & handla lite god frukost på coop, men det vräker ner så jag orkar inte..
eftersom jag ska gå till tbanan sen så orkar jag inte bli blöt innan dess..
så får bli en tråkig frukost så länge haha!

idag ska jag ut på lite äventyr i östermalm!

ikväll är daniel hemma, han gjorde illa sig på matchen igår, så därför blir han hemma..
skönt tycker jag hihi, då vi ska väl göra någon god pastarätt :)




Kommentarer
Postat av: emma

hmm måste prova den nya sorten... saknar dom färgglada turkisk peppar, som var i ljusblå påse !!!

2011-09-12 @ 15:17:50
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0