14 oktober, fredag

jag fick inte sova så mycket idag heller, det var ett jäkla pådrag med brandbilar & polisbilar som hördes..
så jag gick upp runt halv tio ialla fall..

jag ska väl äta frukost & sminka mig..
sen ska jag bege mig mot stockholm. till min älskade pojkvän..

vi ska ha en riktig myskväll ikväll bara vi två. äta god mat & kanske dricka något gott vin..
bara ta det lugnt & mysa..

jag ska göra min goda skagenröra som förrätt till oss, sen blir det någon god köttbit med kantarellsås & lite mera gott, det har jag inte bestämt helt ännu vad..

lite naturgodis & ost & kex blir det också kanske, riktigt lyxigt fredagsmys med min daniel.

imorn kommer emelie till oss, vi ska ut & äta på någon mysig restaurang i stan..
sen på söndag är det dop för william i haninge & sen ska jag daniel & emelie se BRITNEY SPEARS LIVE I GLOOOOOBEN!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

åååh brittan :D jag vill också!! älskar hennes låt Criminal just nu.

2011-10-15 @ 12:46:17
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0