1 oktober, lördag

äntligen är den här dagen här!

igår efter jobbet så gick jag & tanja hem tillsammans, by the way så räddade hon min kväll!
när jag kom hem myste jag & therese i soffan med naturgodis!

imorse tog jag halv tio bussen till familjen..
först in en sväng till stensson & hämtade en väst som jag ska ha ikväll på maskeraden..

sen har jag städat & plockat ordning på alla grejer jag har här hemma. shit vad med saker alltså!
hur ska alla kläder få plats hos therese haha?

nu har jag ialla fall sminkat mig & så.. ska väl fixa lite mer här hemma..
sen runt ett tiden ska vi in till stan, fixa massa saker!
jag måste till systemet, köpa strumpbyxor, köpa bussbiljett & hitta ett rött bandana!

klockan tre ska vi se på ludwigs hockeymatch, ska bli kul att få titta på hockey, i love!
hoppas att tess hakar på!

klockan sex så ska jag, malin, therese, jennifer, ulrika & sofie till il forno & äta middag.
en av uppsalas bästa italienska restauranger.
sen ska vi hem & snygga till oss för LINAS FEEEEEEST IKVÄLL!!!

åh det ska bli så kul! linas fester blir alltidd lyckade!
jag ska tydligen bära krona hela kvällen eftersom jag vart fullast & däckade först förra året-
om det är något att skryta om haha?
under kvällen ska jag överlämna kronan till den fullaste!

det kommer bli sjukt kul ikväll & jag längtar som fan!
jag ska vara jack sparrow!

här kommer bilder på festen från förra året!










Kommentarer
Postat av: mamma

Du är såååå snyggg i ljust hår!!!( men självkart är du fin i vilket som) men om jag får välja...

2011-10-01 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0