underbara härliga lediga dag

idag åkte ju jag & anita till ett köpcentrum i sollentuna, dock inte sollentuna centrum utan stinsen hette det!
ett stort fint köpcentrum som alla andra tusen som finns runt omkring stockholm!

så vi kikade runt i massa affärer & sen hände en riktigt lustig sak!
jag & anita var inne på mq & kikade..

där inne såg jag en tjej som jag kände igen..
den insåg jag att det var en gammal granne & kompis till mig som heter julia & flyttade till vallentuna för flera år sen..

men feg som jag är så vågar jag inte gå fram & säga något..
sen ropade hon på mig. åh då gick jag fram & pratade..
snacka om otippat liksom?!
helt sjukt, riktigt kul att träffa henne ialla fall! :)

efter allt tittande så åt vi lunch, det blev en pastarätt med prosciutto, soltorkadtomat pesto, grädde & soltorkade tomater! jättesmarrigt!

sen åkte vi till cervera där jag köpte en till ljuslykta som jag har sen tidigare fast den större..
det var den lilla jag fick av daniel i present förra året!

jag lyckades köpa en julklapp till mormor & morfar idag också! shit jag måste börja köpa julklappar nu! inte långt kvar!
lillebror är fixad, han ska få avicii biljetter av mig ;)

nej nu ska jag kila iväg till coop & köpte lite fika..
jag & daniel får en middagsgäst ikväll, anita ska bli bjuden på tacos av oss :)
så det ska bli mysigt, en hel dag med anita nästan! :)







man ser vilken som är ny, den har mer guld på foten , men men ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0