träningsvärk?

såååå kul det var att träna idag, men gaaaaanska så jobbigt måste jag erkänna!
inte nog med att det var ett jobbigt skivstångspass så var det tydligen 15 minuter intervall också, haha så jobbigt!

efter träningen köpte vi med oss sushi & gick hem till jennifer & tog det lugnt..
pratade om massa & kollade tv..

sen jobbade jag 16-21.10..
kalle stängde med mig idag..
vi var ändå klara 21.35, & vi hade inga kunder..

jag är ialla fall hemma nu..
jag ska försöka komma i säng snart, imorn väntar en låång dag..

imorn jobbar jag 8-21.10, sen säkert övertid!
men det blir kul med utbildning i delin imorn!



Kommentarer
Postat av: mamma

du är jätte duktig, men kom ihåg att stå på dig oxå

2011-11-10 @ 07:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0