9 november, onsdag

jag har min vanliga morgonrutin om jag börjar sent..
jag går upp kvart i tio & kollar på unga mödrar, slår på datan & äter frukost..
sen direkt efter börjar greys!

så jag ska snart packa en väska & ta mig till jennifer..
vi ska gå på skivstång klockan tolv. ääääääntligen har jag lite lite tid över att hinna träna & umgås med en av mina bästa vänner!

ska bli såååå kul & skönt få pumpa lite muskler!
efter träningen ska vi äta lunch, ute eller hemma :)

klockan 16-21.10 är det jobb!
jag stänger extra ikväll i delin!

åååh jag vet fortfarande inte hur jag vill göra med mitt hår!
jag älskar ju & trivs i mörkt, men vill ändå göra en förändring & prova på att bli jätteblond, speciellt till våren & sommaren, tror jag, eller jag vet inte! åååh hjälp mig!



Kommentarer
Postat av: mamma

du vet vad jag tycker iallafall, BLOND........

2011-11-09 @ 11:19:30
Postat av: Anonym

Blooond! Mormor

2011-11-11 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0