6 november, söndag

igår efter mina timmar på jobbet gick jag till subway & köpte middagen till mig & daniel det fick bli subway haha, men gud så gott det varm var hundra år sen jag åt det!

när jag kom hem så åt vi & sen gick vi & hyrde film på ica luthagen..
sen när vi kom hem kollade vi klart på så mycket bättre
det är riktigt bra! jag kollade inte förra året, men jäklar vad bra det är!
etype var lätt bäst igår, lena ph med, så grym hon är!

sen åt vi chips & dip & choklad & kollade på filmen copout, en skitkul film!
gud så vi skrattade!
det blev ialla fall en riktig myskväll :)

imorse gick jag & therese & handlade lyxfrukost..
med passionsfrukt & nygräddat bröd!

vi köpte med oss lussekatter hem, så gott det var!

sen slappade jag & daniel till mamma hämtade oss..
vi åkte med ut till mamma & pappa..
vi åt supergod mat, potatisgratäng, grillat, sallad & goda såser!

mormor & morfar kom också hit på middag :)

jag kom precis tillbaka hit efter att ha skjutsat daniel till ishallen i björklinge..
norrtälje möter iron/team uppsala ikväll i björklinge..
så jag, mamma, pappa, ove & mormor & morfar ska dit & titta!
matchen börjar halv sju!










Kommentarer
Postat av: emma

tror jag måste köpa lussekatter hos dig idag innan jag åker hem för kvällen... :P

2011-11-07 @ 09:32:11
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0