30 november, onsdag

ja, då var det sista dagen i november. gud så tiden rinner iväg!

no strings attached var jättebra, en film helt i min smak!

jag sov till kvart i tio imorse & sen har jag kollat på tv & fixat mig..
snart ska jag väl klä på mig & gå till bussen..

mikaela & jag ska äta lunch idag, det ska bli så trevligt så!
men av det blir för mat vet vi inte ännu, alltid lika stor beslutsångest!

det känns som jag börjar bli sjuk också, inte bra inte bra!
jag har fått så sjukt ont i halsen.
det är ju så typiskt när man tänkt träna båder onsdag, fredag & lördag..
men hoppas jag kan träna i helgen åtminstone!

ikväll ska jag jobba också, 15.55-21.10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0