28 november, måndag

igår kom jag till vällingby runt halv ett..
daniel mötte upp mig & vi åt lunch på donken, gud så gott det var!
sen gick vi runt & kikade & jag köpte lite småsaker..

vi gick också in på hemköp & köpte lite gott till kvällen..

jag frågade daniel om vi skulle göra pepparkakshus, han sa ja men lät inte att vara så jättesugen på det!
men jäklar vad han byggde & höll på sen haha, han tyckte det var skitkul!
& jättefint blev det!

daniel gjorde faktiskt i stort sett allt! det enda jag gjorde var att sätta fast smarties hihi!
& så fint det blev! luktar pepparkaka i hela lägenheten, juuuulkänsla!

vi tog ett bad sen & satte på bilar 2 filmen, vi båda somnade!
var sååå trötta igår!

senare åt vi gröt, köttbullemackor, lussebullar & lite godis.
en perfekt första advent!
världens mysigaste!

vi kollade på jalla jalla & smala sussie igår haha!

imorse gick jag upp med daniel, jag tog 7.11 tåget till uppsala..
så när jag kom till jobbet sminkade jag mig & tog det lugnt..

sen jobbade jag 9-15!
jag är hemma nu för att ladda min mobil, sen ska jag ner på stan & möta malin & ulrika!
ulrika börjar runt fem sen ska jag väl jag & malin åka till ikea tror jag :)
kanske äte lite god middag ihop!











Kommentarer
Postat av: emma

haha vilket gulligt pepparkakshus!

2011-11-28 @ 17:18:46
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0