24 november, torsdag

gud vad jag behövde en kväll igår & bara ligga i soffan!
jag känner att jag knappt hinner ha ett liv med träna & träffa kompisar eftersom jag jobbar oftast hela dagar, börja på förmidagen & slutar runt nio på kvällarna..

& när man väl är ledig så har man sån press på sig att träffa alla vänner man har, & det är klart man vill det men det blir liksom aldrig en lugn stund känns det, bara massa stress..

jag har ialla fall duschat nu & ska se lite på unga mödrar & greys & fixa mig..
sen ska jag träffa lisa idag!
det ska bli jättekul, var som sagt länge sen, jag hinner ju aldrig!

sen ikväll jobbar jag 16-21.10..
delin all night!

efter jobbet ikväll blir det tjejmys här hemma med mig, therese, malin & linnea från jobbet :)
ska bli såååå trevligt så!





Kommentarer
Postat av: mamma

Fina söta du

2011-11-24 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0