21 november, måndag

skoja inte om att jag var trött igår på jobbet!!!
jag var ialla fall klar i tid i delin & stack iväg till tåget..
jag var hos daniel kvart över tio igår..

så när jag kom hit så åt vi lite kycklingwok & potatissallad & kyckling :)
lite plock sådär!

vi kollade på beck & sen på holiday :)

idag vaknade jag vid tio & kikade på unga mödrar & greys.
nu har jag duschat & ska bara sega vid datan & tvn i soffan :)

senare ska jag fixa mig & sen hem till anita.. vi ska äta lunch & fika :)
när daniel kommit hem från jobbet & så ska vi upp till vällingby centrum & kika efter lite saker!
otroligt skönt att vara ledig idag ialla fall!
skulle behöva tio dagar till!



sambos & kollegor, min fina fina therese!


Kommentarer
Postat av: camilla

vilka snyggingar!

2011-11-21 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0