14 november, underbara helg

så har denna helg svept förbi..

fredagen på jobbet var kul under förmiddagen, jag fick lägga fisken helt själv & det gick sjukt bra! så kul!
sen hade jag kassa resten av dagen..
efter jobbet skyndade jag mig till tåget!
jag var framme hos daniel runt halv åtta :)

då åt vi lite enkelt som jag köpt med från delin på jobbet..
bara lite nudlar & en bit västerbottenostpaj..
åh jag älskar väterbottenost! så det var en mycket god enkel middag :)

vi kollade på en helt värdelös film, without men, med eva longoria, riktigt dålig & eb b-film!
sen kollade jag på just go with it, eller do it, med jennifer aniston & adam sandler, den var riktigt bra, en film i min smak!

sen tog vi ett varmt bad & sen somnade vi :)
så det vart riktigt fredagsmys med massa gott :)

i lördags städade vi lite när vi vaknade, sen gick vi till coop med moa & handade lite frukost..
sen kollade vi på den bästa sommaren & åt frukost..
sen gick hela dagen så vi fixade oss & drog iväg!

vi sprang in på hemköp & köpte blommor innan vi tog pendeln mot skogås!
sen så var det fest under kvällen!

malin fyllde 40år!
så det bjöds på en god salladsbuffé & masa gott att dricka..
vi hade verkligen sjukt trevligt & festen var riktigt lyckad!
träffade jättetrevliga männiksor!

igår, söndag, var vi hos brita & bertil under dagen..
det blev en stor fet pizza! såååå gott!

när jag & daniel kom hem sen tog vi det bara lugnt..
så vi gick till coop & handlade lite..

när vi kom hem så kollade vi först på en film som hette the king of mykonos, jag gillade det verkligen med tanke på att filmen handlar om den grekiska ön mykonos!
sen tog vi ett varmt bad & sen kikade vi på filmen limitless..
riktigt riktigt bra film med bradley cooper, se den!

till et åt vi en smaskig ostbomb ;)


nu är jag vaken, fick inte sova längre än halv åtta för någon jävla borrmänniska ska borra, åååh så arg jag var!
så jag ska fixa mig nu & ta en dsuch..

klockan elva hämtar anita upp mig, så ska vi åka till sollentuna centrum & kika!
så det ska bli trevligt! :)

här kommer bilder på allt gott vi ätit i helgen ;)












Kommentarer
Postat av: Emma

västerbottenpaj är så gott, åt det i fredags med räkor! mmm

2011-11-14 @ 20:08:35
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0