massa tester

idag har jag gjort 4 test.
det första
var ett stavningstest.
det andra typ formlogik, skiiiiiiiitsvårt!
det tredje ett tyå fysiktest, ännu svårare!
det fjärde ett test på 567 frågor!

japp, så jag är ganska trött i huvudet.
efter det blev det av att prova uniform!

träffade en jättegullig tjej som var från uppsala!
så hon fick åka bil med mig hem!

nu är jag hemma, ska bara lägga mig i soffan & vila.
se på oc.
är helt slut efter denna dag. viken hemsk hosta jag har då, kändes skitjobbigt att hosta hela dagen under alla proven, så sorry!

sover nog här ikväll med.
vi ska äta pizza, mmmmm så gott!
var så länge sen!

träffade camilla rhodin på arlanda i hennes check in disk :)









 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0