fredagskvällen

efter jag slutat jobba igår kom daniel in på mitt jobb. sen åkte vi hem & lämnade bilden.
jag fixade mig lite & bytte skor.
daniel beställde en taxi till mig så jag kom ner snabbare!

sen mötte jag upp jennifer, paulina, sara & therese & gick på flustret.
jättemånga sa att det var imöjligt att komma in. folk hade köat i timmar men itne kommit in.

men tack vare min snälla pappa gled vi förbi kön helt utan problem & kom in!
så tack pappa!

det enda tråkiga var att vi kom typ kvart i tolv för vi trodde september började tolv.
men när vi kom körde hon sista låten haha.
men jag fick ialla fall höra mina favoritlåtar av henne, mikrofonkåt, cry for you & kärlekens tunga.
guuuuuuuuuud vad grym & för jävla snygg hon är!

sen var vi var & dansade & hade skitkul!
var riktigt kul att bara få dansa med brudarna & köra järnet!
så jääääkla kul så tack tjejer för en riktigt härlig kväll!

sen tog jag sista bussen hem, jag var väl hemma runt halv tre :)

en grym kväll!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0