en kväll i soffan

jag har varit väldigt trött hela dagen. man märker i kroppen när man är sjuk att man inte alls har samma ork..
men men. jag är ialla fall hemma hos mamma & pappa nu.
den här kvällen blev inte alls som jag tänkt mig.

har haft planerat i flera veckor att jag & lite härliga tjejer skulle vara hos mig ikväll & äta middag, dricka vin, spela spel & har massa tjejprat & eventuellt gå ut.
men så blev det icke.

självklart går jag & blir sjuk tills ikväll.
jag som hade längtat. & det är fan inte lätt att få ihop oss tjejer, alla jobbar så olika.
men men inget att deppa över.
nu är det tyvärr såhär..

så jag ska vara här hela kvällen. mamma insisterade på att få ta hand om mig. så, ja, varför inte?
jag får ialla fall äta sushi ikväll som det var tänkt.
lyx sushi från sushi 18, helt klart bäst i uppsala!

något att se fram emot är ialla fall lets dance finalen.
har knappt sett något alls, men kul att de vem som vinner ialla fall!

nu ska jag & pappa åka in till stan & hämta mamma & sushin!
mmmmmmm längtar tills jag får äta sushi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0