24 mars, torsdag

igår efter daniel gjort det han skulle, & innan, så var vi hos dennis.
väntade på att han kom hem & pratade lite.
sen runt fyra tänkte vi åka mot stockholm & ikea & shoppa loss!

men!........ sunny startade inte!
det har typ aldrig hänt.. hon startar alltid, oavsett vad. så vi fick ringa dennis pappa så han & saga kom & hjälpte till.
daniel, dennis & björne (dennis pappa) fick springa & putta på sunny & jag styrde.
vi provade tanka vi provade allt. men det funkade inte.
så vi fick tillslut bogsera henne hem till dennis pappa.

så min & daniels kväll blev inte som vi tänkt. fick åka kommunalt till daniel & var hemma runt åtta..
det var synd.

när vi kom hem mådde jag ialla fall skit.
hade hur ont somhelst i halsen.
vi gjorde mat & kollade på bb.

idag har jag fått sjukanmäla mig. hade feber igår & har så otroligt ont i halsen & hostar.
inte kosntigt att jag blivit sjuk.
pappa, daniel & ludde har ju varit sjuka..
så nu var det väl min tur.

usch inte kul..

jag ska ialla fall vara här hos daniel hela dahen kvällen & natten.
orkar inte ta mig hem till uppsala.

så det blir jag, tekoppen, soffan & en jävla massa filmer!
ska orka mig iväg till coop & köpa något som gör mig bättre i halsen, vet bara inte vad!!

förslag?


den där skulle vara perfekt för mig att dricka nu. ge miiiiig! så god också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0