15 mars, tisdag

kändes jobbigt att gå upp nu vid åtta. hade gärna sovit längre på min lediga dag!
men men nu ska jag äta min favorityoghurt & sminka mig & klä på mig!

sen ska jag hämta upp therese om typ en timme.
efter det åker vi på äventyr till arlandaaaaaaaa!
får se vart vi hamnar, vi tar första bästa plan!

nej jag bara skoja, om det ändå vore så, man kan ju alltid drömma!
vi ska ialla fall på äventyr, det är sant ;)
men vad säger jag inte!

sen blir det en underbar fin vårdag med lisa & simone & sen till sist myskväll med lina!
en helt underbar dag med flera av mina fina vänner!

var ute & njuuuuuuuut i solen!

skulle bara vilja sätta mig på en härlig uteservering & ta en iskall bacardi breezer!
kanske inte låter så bra att skriva så här i mon blogg haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0