13 mars, söndag

självklart kom jag i säng sent igår, kolla bara när jag skrev mitt reseinlägg haha!
men var skönt ialla fall att skriva lite & kolla på oc. sen somnade jag som en stock!

idag ringde mamma & väckte mig runt halv elva. sen kunde jag inte somna om.
så jag gick upp & nu driver jag lite yoghurt..
jag ska strax klä på mig & fixa mig för att åka iväg!

jag får träffa min underbara savitri idag! var alldeles för länge sen!
vi försöker få ihop dejter men är inte så lätt.
speciellt nu när jag är i stockholm mycket hos daniel.
men dom bor ju åt helt olika håll haha!

men idag får vi äntligen träffas!
& vi ska åka & hälsa på lisa, juni, simone & elias.
ska bli såååååååå kul & mys :)

sen jobbar jag 15-22.15.
men det är helt okej för jag jobbar med härliga fina tanja ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0