18 juni, lördag

jaaa då var man hemma & vaken igen!
vi flög från grekland prick den tiden vi skull lyfta, 23.20 grekisk tid..
flygningen gick super & vi landade tjugo minuter tidigare..

så vi var väl här hemma runt halv fyra tiden..
då satte jag mig vid datan direkt & fixade med alla bilder & så :)

så nu har jag sovit klart, kan inte sova mer haha..
ska nog ta lite te, har ju åkte på värsta förkylning, alla typ..
har så ont i halsen & hostar, usch usch, jäkla AC!

jag ska ialla fall få träffa min älskling idag, han kommer till uppsala om någon timme, så då åker jag in & hämtar honom :)

dagen blir lugn & mysig.
vi ska över till stensson & fira anders..

ikväll kommer förhoppningsvis martin & therese hit, måste ju planera lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0