3 januari, måndag

imorse var jag & therese uppe klockan fem!
sen var det inventering som gällde på jobbet mellan 5.30-8.30!
så drygt, jag fick räkna alla kassalinjers tuggummin & allt!

efter jobbet gick jag hem till farmor & tog det lugnt. vilade ett tag.
sen kom mamma & hämtade mig,
vi åkte till ikea & kikade & åt lunch & sen vidare till bauhaus & ica.

mamma var snäll & skjutsade mig till therese sen också!
jag & therese åkte & tränade, det blev ett spinningpass, guuud så kuL!
var ju tyvärr typ två månader sen. min jävla rygg!
men nu ska jag bara köra!!!!

efter spinningen åkte vi hem hit & gjord en god kycklingsallad & tittade på SATC 2!

nu är jag själv här hemmna.
har plockat undan & diskat. ska nog kolla någon film eller krypa ner i sängen bara.


ååååh hoppas hoppas. :D :D
iiiiiih!!!




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej. tack för ditt sällskap idag. Och vad är det du hoppas på ihhhhhh???

2011-01-03 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0