26 januari, onsdag

intensivpasset igår var skitkul!
gud vilken bra musik hon hade, musik som man blir riktigt taggad av!
jobbigt var det, men det ska det vara haha.

efter träningen så hämtade pappa upp mig & jennifer & i åkte & såg luddes match.
fick se lillebror göra mål! så det var kul.
efter det åkte jag hem med mamma & pappa & sov där :)

imorse åkte jag in tidigt med mamma & pappa.
åkte hem & hämtade lite saker & sen vidare till farmor.
vi åkte med bilen så farmor kunde storhandla.

när vi kom hem till farmor åt vi frukost, lyxiga & goda laxmackor!
har suttit i telefonkö till försökringskassan skitlänge.
en jäkla massa problem för man var sjukskriven i november.

men men.
nu ska jag ialla fall sminka mig & göra mig ordning för jobbet.
idag har jag det superhärliga passet 12-21 IGEN!
så det är bara att se fram emot 20.45 när jag får gå & räkna kassan.

just nu vill jag bara ha juni!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du för nått på dina läppar ? när du har dom lite rosa

2011-01-26 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0