1 februari, tisdag

en sån dag...
jag gick upp & åt frukost & åkte till friskis, jag spinnade!
alltid lika kul & alltid lika svettigt, man känner sig så duktig efter spinning!

när jag tränat klart gick jag hem till farmor.
där var tess & sen kom inga-lill.

det blev lite sill lunch också, det var ett tag sen!
sen jobbade jag 16-22.15.
var mycket folk, usch!

nu har jag varit hemma i en timme snart.
jag har lyckats välja ut lite kläder till helgen.
så jag har lite att välja på.

jag har sjukt mycket kläder men vet aldrig vad jag ska ha på mig?
konstigt.

jag ska snart lägga mig.
ska lägga mig i sängen & glo på tv ett tag.
är så himla trött.

imorn blir det lite sovmorgon ialla fall!



jag skulle gärna ligga där i den stekande värmen & svalka mig i vågorna


Kommentarer
Postat av: emma

håller med om att man känner sig duktig efter ett spinningpass :)

2011-02-02 @ 09:31:10
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0