14 december, onsdag

jag var hemma till halv tio igår kväll. då kollade jag & theresetwilight & sen var jag uppe till ett & fixade en massa saker på datan!

inatt vaknade jag vid fem tiden av en mardröm, usch tycker inte om alla dessa mardrömmar..
sen sov jag ialla fall till klockan nio.

jag gick upp & tittade på tv & åt lite frukost :)
sen gick jag & therese till friskis!
jag körde skivstång med elin, bästa skivstångpasset. åh vad jag älskar det!

när vi var klara så gick vi till luthagens livs & köpte lite lunch..
så när vi kom hem gjorde vi pannbifffar & en god sallad med mangold, fetaost, tomater, gurka & soltorkade tomater. till det en vitlök&dillsås, så himla gott var det! :)

nu ska vi sminka oss & se ner på stan & kika efter örhängen & en tröja till mig.
sen blir det jobb, 15.55-21.10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0