städ, mat, pirrig

jag har gjort så fint här nu. jag har städat överallt, fått in den tunga mattan alldeles själv, orkade inte vänta tills daniel kommer hem haha.. jag har ställt fram fina ljus..
ja, det är ännu finare här nu :)

efter det gick jag & handlade för kvällen..
det blev massa gott till fredagsmyset..

vår middag
blir marinerad fläskytterfilé med en god sallad (nehe?)men vi ääälskar sallad så why not haha?
vi ska ialla fall göra en sallad med isbergssallad, gurka, soltorkade tomater & fetaost..
till det en fetaostsås jag gör själv, lite bea & baguette med grekisk vitlöksost & brieost..

sen blir det vattenmelon & naturgodis..
självklart blir det vårt favorit vin, lord zinclair & ramlösa vattenmelon till det :)

vi ska nog köra änglagård maraton ikväll, vi har alla tre filmerna :)

men först, om en halvtimme, så kommer anita & camilla & hämtar mig (daniels farmor & faster), vi ska åka & hälsa på kjelle (daniels farfar)..
jag har inte träffat han sen min dansuppvisning i november 2009, dagen innan allt hände..

jag ska erkänna att det är lite pirrigt. jag har inte träffat han på nästa två år.
men å andra sidan vill jag träffa honom, se hur han mår, ge han en stor kram!
det ska bli så kul att se honom!


Kommentarer
Postat av: Emma

ni är så mysiga :)

2011-08-12 @ 19:51:30
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0