jogging & sallad

det blev inte SM pass, utan jag gick ut & sprang!
helt otroligt! jag hatar det & suger på det haha. men jag kom iväg ett tag ialla fall..
& satan vad det känns i hela kroppen redan!

NU JÄVLAR!!!

vi åt jättegod ceasarsallad till middag!
finbesök av stenqvist här, alltid lika kul..
få höra på hans & pappa vakthistorier!

nu har jag ialla fall slängt ihop en god sak till mig & mamma!
yoghurt efterrätten, med nektariner & valnötter, mmmm det kommer sitta gott i magen!

vi ska nog se en film nu, vet inte vad den heter bara haha..




mamma gjorde jättefint!


Kommentarer
Postat av: emma

åååh yoghurt-desserten me waaaaant!

2011-08-17 @ 23:03:10
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0