29 augusti, måndag

lördagen på båten med släkten var trevligt & rolig!
smörgåsbordet lika gott som vanligt..
blev lite shopping i tax freen, ett läppstift & salmiakki shotar!

sen blev det häng i baren påvägen hem!
dennis & danne & massa grabbar åkte också på båten.
så danne & daniel kom & satte sig med min släkt & höll låda så det var kul!

när vi kom tillbaka till grisslehamn hämtade daniels pappa oss & vi åkte ut till singö..
kollade lite på arn sen gick jag & la mig, jag var så himla trött!

igår åkte vi runt tio fråm singö, mot daniel i vällingby!
hämtade upp ossians present & åkte till haninge..
sen var vi hos familjen haglunds & åt jättegod lunch & massa fika.
vi var där mellan ett & halv sex typ..
vi var ut & lekte i lekparken också med ossian & alla..

vid sex tiden åkte vi vidare till skogås, daniels mormor & morfar..sen kom malin & martin med & vi åt pizza & kebab..

vi var väl hemma hos daniel runt halv tio tiden..
sen kollade vi på tv bara & somande ganska tidigt..

idag kom jag till uppsala runt tolv tiden.
sen har jag jobbat 13-20.15!

när jag kom hem hade therese tjejerna här, sandra & sara, så det var kul att träffa dom!
nu har dom åkt hem ialla fall & jag & therese har pratat lite :)
nu är vi trötta & ska väl gå & sova snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0