14 augusti, helgens bravader

fredag:

att hälsa på kjelle var huur kul som helst! han visste dirket vem jag var! så himla kul att äntligen få träffa han!
vi gick ut & satte oss & fikade. pratade en massa :)
riktigt kul att träffa kjelle! :)

jag, anita & camilla hämtade upp daniel & sen fick vi skjuts hem..
daniel & jag hade en riktig myskväll, så himla mysigt!

vi kollade på änglagårds filmerna, inte så bra haha..
dessutom lyckades vi se på andra filmen först.. så vi fattade inte så mycket haha!


vi åt en god middag i köket. det är stort haha!
så tråkigt att vi alltid sitter vid tvn. men nu tände vi ljus & åt i köket, kändes lyxigt :)

härlig fredag med min älskling!

lördag:

vi åkte till uppsala runt elva & sen jobbade jag 12-21..
efter jobbet gick jag hem & fixade mig..
sen satte jag & daniel oss ute på balkongen & drack ett glas vin medans vi väntade på therese & martin..

när dom kom hem & var klara så gick vi till malin.
hon hade utflyttningsfest så det var många från jobbet där :) & några till..

trevligt var det ialla fall där!
blev där till ett tror jag , sen gick vi några till saluhallen & dansade!
dansade som fan ett tag sen runt två gick jag & daniel hem :)

söndag, idag:

idag blev det sill till frukost haha..
jag, therese, martin & daniel åt frukost & pratade :)

sen åkte daniel till norrtälje för spelarmöte & jag gick till jobbet..
12-21 idag igen, jag är helt sluuuuuut.

hemma hos mamma & pappa nu, sover här ikväll :)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0