9 april, lördag

fick åka tidigare än tänkt från daniel igår morse.
jag gick upp när daniel gick. sen hörde jag på nyheter om stormvarningar & tågkaos.
var bara att sminka sig fort & dra till centralen!

tur det, för tåget jag skulle tagit var inställt.
var på jobbet en timme innan jag börja.
men det var skönt, åt lite frukost & tog det lugnt..

efter jobbet tog jag ialla fall bussen till hallstavik.
där hämtade daniel mig. sen åkte vi till singö & åt tacos. lovely!
sen satt vi & pratade massa :)
en lugn & mysig kväll :)

idag har vi bara tagit det lugnt & kollat på tv & ätit lunch..
sen skjutsade micke & daniel mig till bussen.

resten av dagen jobbade jag, 16.30-22.15..
hemma nu & har rebecca här hemma.
såå mysigt. var för länge sen vi sågs sist.

hon var gullig & hade dukat fram räkor till jag  kom hem..
så nu har vi ätit räkor & äter nötter.

nya ramlösa vattenmelon & ananas är jättegoda!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0