16 april, lördag

gårdagen var heeeeelt underbar!
förutom att jag låste in min plånbok i daniels lägenhet haha!
men det löste sig :)

jag gick mot kungsträdgården & letade upp ett fik där therese & sandra var. sandra hade med sig sin gudomligt söta systerdotter..
vi pratade & gick & satte oss vid vattnet & bara njööööt av solen.

sen knallade vi mot gamla stan & hittade till vapiano.
sandra åkte hem & jag & therese gick in & åt.
jag tog en sjukt god ceasarsallad!

runt halv sex började vi gå mot cirkus, djurgården.
vi kom lite fel först men det rättade till sig haha!
en lång promenad blev det ialla fall i våra fina skor som gjorde så satans ont!
när vi väl kom fram till cirkus var vi tidiga, så vi satte oss & tog en fika.

showen var igång kanske runt kvart i åtta.
alltså, jag säger bara wow.
en av dom absolut bästa showerna jag sett.

det var sex stycken killar som dansade & en tjej som var med ibland.
men vilka killar.
shit alltså jag hade rysningar precis hela showen.

jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta av det jag såg.
så himla grymma!!!!!
satt säkert med öppen mun också för jag var så impad.

det är en känsla som jag inte kan sätta ord på som uppstår när jag ser dans.
det är en obeskrivlig känsla, så om att vara nykär faktiskt.
man kan bara inte sätta ord på det..

det enda jag vet är att jag måste börja dansa i höst igen.
måste!

sjukt bra ialla fall. daniel kunde inte gett mig en bättre present!!

vi hann ialla fall med 22.09 tåget till uppsala..
sen sov jag hos therese :)

idag har jag jobbar 8.30-16.
mamma hätmade mig. vi var upp till mig & lämnade & hämtade lite saker.
sen åkte vi & köpte billigt godis & nu är vi här hemma hos mamma & pappa.

jag ska skjutsa iväg dom på middag & jag ska åka till norrtälje!
ikväll ska jag & moa äta en god sallad & mysa, eller ja vem vet vad som händer ikväll haha?
våra grabbar, daniel 6 dennis har lagfest, så vi får se hur det blir :)

sen åkte jag & daniel ialla fall till daniel inatt :)

imorn blir det kalas, ska fira martins 6årsdag. sen blir det ikea med baby & sen ska vi äntligen få fira vår dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0