tuffa tider

inte hade jag kunnat ana att den här dagen skulle bli så jobbig.
jag hann inte mer än att komma till jobbet innan jag bröt ihop totalt..
tur att det var söndag & lugnt & mina fina jobbarkompisar var där.
dom skickade ialla fall hem mig efter en kvart.

tack ulrika, tack <3

åkte hem & blev tröstad av anna.
sen ikväll blev det en fika med min älskade familj som jag älskar & vill vara med när jag är ledsen.
är bara så pinsamt dålig på att visa det.
men jag tror ni nog vet!

blev ialla fall fika hos stensson & hann träffa rebecca en snabbis.

måste nov sova nu för att orka upp imorn, jag öppnar.

vart fan har du varit under denna tid?
fy fan

Kommentarer
Postat av: ulrika

allt för dig gumman <3

2010-09-13 @ 12:53:34
URL: http://improveme.se/ulrikafransson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0