lila


har varit en lugn dag idag.
jag åkte hem till farmor efter jag fixat & donat här hemma.
sen gick vi ner på stan & skulle äta.
eftersom jag var sugen på ceasersallad så gick vi till två olika italienska resturanger & kollade.
& varken basilico eller riffiffi hade det. för visst är ceasarsallad italienskt?

aja, synd ialla fall, orkade inte gå & jaga salladen haha.
så det blev pizzabuffériffiffi.
jag var så hungrig när vi kom, så jag åt fort & fick bara i mig fem bitar. fatta,det är typ en pizza.
jag skulle kunna äta hur mycket mer i vanliga fall. men det tog tvärstopp verkligen.

efter maten gick vi & kika lite.
vi gick till indiska där jag köpte lila ljus & en lila tablett att ha som duk.
alla som känner mig vet att jag älskar lila, speciellt såhär på hösten & vintern.

sen gick vi & hämtade bilen & åkte till maxi & sen åkte vi till tess, farmor gick & hämtade småtjejerna.
sen jag kom hem har jag typ städat, jag & anna får främmande ikväll.
mamma, pappa, mormor, morfar, jonas & marie kommer hit.
ska bli kul!

så nu har jag bakat en kladdkaka & köpte lite fika.

vi hörs senare!



ljusen är mörklila, syns inte så bra på kortet




Kommentarer
Postat av: mamma

som sagt!! Cesar salladen väntar på Dig hos mig....

2010-09-09 @ 21:44:00
Postat av: Emma

fint :D och smarrig kaka

2010-09-10 @ 08:57:35
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0