fikamys en torsdagskväll

det var jättetrevligt med mormor, morfar, mamma, pappa , marie & jonas.
vi fikade & pratade.
morfar & pappa satte upp spegeln i hallen, äntligen på plats!

jag fick inflyttningspresenter av mormor & morfar sen av marie & jonas.

av mormor & morfar fick jag en typ servis kan man väl säga till sill & potais & allt. har velat ha jättelänge, eftersom jag älskar sill!
så jätte tack mormor & morfar, perfekt!!
sen fina blommor såklart :)

av jonas & marie fick jag två jättefin stora härliga tekoppar från indiska, precis i min smak.
perfekt att drick te eller soppa i nu när kylan närmar sig, så tack så hemskt mycket!

dom åkte hem runt halv nio ialla fall.
jag har precis diskat undan allt & sitter nu vid datan med tvn på..

ska nog försöka sova snart, jag öppnar imorn på jobbet.

jag har så mycket tankar i huvudet.


världens finaste, absolut finaste.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0