ännu mera typiskt..

vårt plan är ännu mer försenat, kommer att flyga 23.30 är det sagt nu.
för att en liten fågel flugit in i en fönsterruta haha. så planet står i schweiz just nu & väntar!

jag, mamma & therese var ialla fall & åt kinabuffé på dragon palace, fick i mig två sushibitar också, framsteg!
efter det gick jag & mamma & kikade lite på stan. jag köpte ett par snygga skor med liten klack, herregud det är inte likt mig! men det var bara några centimeter, men sjutk snygga ialla fall, kostade 800 kr.
men det får det vara värt, jag fick mig ett par snygga skor som jag kan ha till vardags & fest..

nu är vi ute i lövstalöt, ska åka in & hämta anna i lägenheten sen ska vi äta midadg här ikväll.
rebecca kommer nog förbi sen också, hon kom ju hem från tunisien igår!

sen åker vi mot arlanda runt åtta tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0