7 september, tisdag

inatt rang annas telefon & plinga, anna blev faster inatt!
så himla kul, så som dom alla har väntat på den lilla killen! stort grattis till johan & madde!
det var tur att vi åkte & kände på den stora magen i fredags haha!

hursomhelst är jag vaken nu.
ganska så trött, vet inte vad det är med mig, har ingen ork i kroppen & ingen lust..
vill bara ligga här hemma hela dagen & sova..

måste ialla fall öka tempot lite, ska sminka mig & fixa lite, ska åka till jobbet om en halvtimme.
idag är det jobb kl 10-19.30, ett långt pass.
men jag har therese med mig under dagen from kl 12.

sen ikväll ska vi två åka hem hit & laga mat & se idol.
tjejmys ikväll blir det!


Kommentarer
Postat av: Emma

längtar till idol ikväll :D

2010-09-07 @ 10:02:48
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0