6 september, måndag

filmen remember me var sådärsom vi såg igår..
inte alls någon speciell film, den var deppig mest. & sorglig såklart..

idag har jag jobbat mellan 9.30-17.15, inte alls mått bra, tror jag börjar få en riktig förkylning!
men jag överlevde dagen ialla fall!

efter jobbet handlade jag lite.
så när jag kom hem åt anna & jag kallrökt lax med pepparrotsvisp, skärgårdssill, färsk potatis & avokado.
sååååå sjukt gott alltså!

efter det blev det en långpromenad till bmc & sen tillbaka.
gud så mycket jag inte sett av uppsala, som typ eriksberg & allt. jättefint ju!

sen vi kom hem har det varit tv tittande.
kollade på svenska biggest loser.
sen har jag tittat på halv åtta hos mig & the hills på datan.
börjar bli trött & ska nog sova snart, ska diska undan lite först bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0