4 september, lördag

igår åkte jag & anna ut till källbacken & var framme runt fem tiden.
vi blev bjudna på jättegod svamppasta typ av annas mammas, guuuud så gott. kantareller, champinjoner, ostronskivlign (tror jag) karl-johan, alla svampar typ!! så himla gott!!

vi åkte in till norrtälje runt åtta tiden.
var in & hälsade på madde & magen, den är så stooor nu!!

sen blev det åtellet.
anna körde så det var jag som drack två drinkar & ett glas rosé haha.
vi åkte hem runt tio tiden.
då blev vi trötta..
vi hade ialla fall jättetrevligt :)

väl hemma var vi pigga igen.
så vi låg & pratade länge :)

imorse vakande jag emn så himal ont på typ skuldran. jättejättekonstigt.
vi tog en härlig promenad i höst solen..
efter det åt vi frukost & fixade oss..

nu är jag hemma..
ikväll blir det en lugn kväll här hemma i lägenheten :)
med tacos & ost & kex!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0