30 september, torsdag

vi kom hem kvart i fyra imorse.
då somnade vi direkt!

under dagen har jag varit med jennifer, gjort en tobleroner cheesecake jag lägger ut recept på sen.
vi åkte in till stan & åt lunch på cupido.
jag hämtade ut mina skor & sen kikade vi runt.

mötte upp rebecca & blev en fika på waynes också.
sen åkte jag, ludde, rebecca & anna till lövstalöt.

det blev tacos & en promenad med anna. riktigt skönt!
mormor & morfar kom förbi & smakade på kakan, den blev god!

nu ska jag sova snart, skriver om grekland en annan dag,
har suttit i typ två timmar & kämpat med alla kort & laddat upp, så jag skriver sen.
vi har ialla fall haft det helt underbart & varmt!

nu måste jag sova, är sjukt trött..



Kommentarer
Postat av: Emma

fin kaka :D

2010-10-01 @ 10:33:55
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: mamma

Kakan var hur god som helst, och vacker att titta på också, tack Louise

2010-10-05 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0