2 september, älskade höst

åh hösten är mer än välkommen.
jag vill bara glömma den här sommaren helt & hållet..

eftersom jag alltid älskat hösten så vill jag ha den nu nu nu!
jag vill ha lite kyligt, så jag kan anvnda mina fina stickade tröjor & fina stövlar.
jag vill ha mörkt vid sex tiden så man kan ha tända ljus till middagen.
jag vill ha fina röda & gula löv på träden.

jag vill helt enkelt bara ha höst.

hursom helst åkte jag till mamma & pappa imorse för att lämna bilen.
så jag har ätit frukost & duschat & ska sminka mig nu & sen ta bussen in till stan..
jobbar 11.30-19.15 idag, sen ska jag & anna gå hem ikväll..
skönt med en promenad..

vi hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

älskar oxå hösten :) vi måste gå promenader som vi gjorde förra året!!

2010-09-02 @ 22:13:35
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0