19 september, dagarna som gått..

torsdag:

var jättetrevligt med fina familjen på besök, gott med massa sill!
mormor hade med sig en jättegod paj fru brottom hette den.
hade aldrig hört talas om den eller ätit förr, men helt klart en av dom godaste pajer jag ätit!

jag & farmor åkte förbi lindex på deras vip kväll & hälsade på tess.
efter det blev det köpta vi lite godis & åkte hem till farmor & sov!

fredag:

tess kom förbi på lite frukost, sen gick jag till jobbet, jobbade 11.30-19.30..
efter jobbet åkte jag & farmor & åt pizza, dom godaste pizzorna ever!
det bästa är att det är på restuarangen där jag bor!

sen fick jag höra att jag skulle jobba extra så jag sov kvar hos farmor igen!

igår:

jag jobbade 8.30-16.
efter det, hem till farmor & fixade mig & kollade på valdebatten.
jag har bestämt mig, jag har hela tiden sagt & vetat vilka jag ska rösta på! moderaterna!

runt halv sex åkte jag & hämta lisa, sen åkte vi hem till alice.
alice bjöd på trerättersmiddag.
så sjuuukt gott!

så vi hade en riktig myskväll med god mat & spel.
en alldeles perfekt lördag!

idag:

idag är det val, så jag ska iväg & rösta.
sen ska jag jobba 14-19.30 idag.
efter jobbet blir det bio med ulrika!
antingen inception eller the kids are all right!



mmmmmmm

bilder från gårdagen hos alice:





Kommentarer
Postat av: mamma

Ser bra gott ut allting, en del bar jag ju med på och det var gott... kram

2010-09-20 @ 10:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0