14 september, tisdag

jobbade 6.50-15, ulrika kom & mötte upp mig efter jobbet.
vi åkte hem & jag gjorde i ordning mat & matlådor.
det blev lax!

sen runt fyra tiden rullade vi iväg & hämtade upp therese & vidare till ikea för att kika på lite ramar & tavlor.
sen blev det middag på donken haha.

jag lämnade tjejerna på stan & åkte & mötte upp emelie.
det var ett tag sen vi sågs. var lite pirrig, liksom, om det skulle kännas konstigt. men det var kul att träffa henne, jag har saknat henne. vi har kul ihop!

hursom helst åkte jag & emelie till emelie, kul va haha?
emelie S fixade emelie R naglar tills helgen.
dom blev sååå fina.
jag satt & prata under tiden & såg sista avsnittet av the hills ever, as dåligt slut!!

var ialla fall jättekul att träffa emelie s!

vi åkte från knivsta & sen lämnade jag av emelie vid ikea sen skildes vi åt.
jag åkte vidare till tess, hon hade inredningsparty.
så ja beställde en stor fin skål.

sen blev jag kvar där till sist & jag & tess satt & muppa oss vid datan & skrattade tusan!
nu är jag iall fall hemma, ska sova snart, är helt slut.
jag är ialla fall ledig imorn, huuuur skönt som helst!






så fina naglarna blev såååå


Kommentarer
Postat av: Emma

jättefina nails :)

2010-09-15 @ 09:24:23
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Emelie Schön

Var jätte kul att träffa dig med! Vi borde ses oftare!

2010-09-21 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0