13 september, måndag

idag har jag jobbat & slitit.
efter jobbet blev en mysig fika med hemköpstjejerna, ulrika, therese & mathilda.
jättekul att alla sågs!

vi satt & fika & prata om vad som hänt i våra liv & bara myste i höstvädret.
mer fika måste det bli!

efter det så gick jag & ulrika till hemköp & köpte lite småsaker till middagen.
sen mötte vi upp anna & åkte hem.

till middag gjorde jag pasta carbonara, alltid lika gott!
the girls loved it!

sen åkte jag & ulrika ut till mamma på tvkväll & tog det lugnt.
har varit här hela kvällen & pratat & tagit det lugnt.

ulrika tog nyss bussen in till stan.
jag sover kvar här inatt.

imorn öppnar jag igen, många tidiga mornar nu för tiden. det är jobbigt att gå upp, men så guld att sen få gå hem klockan tre..

nu är jag sjukt trött, ska nog hoppa i säng snart, eller, soffan menar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0