1 september, onsdag

igår var jag ledig.
jag hjälpte tess med en stor byrå som vi skullle få hem till farmor, var ett jäkla jobb att få in den haha.
men sen gick det bra :)

vi åkte hem till farmor & fixa lite & möblera om & åt goda laxmackor!
efter det åkte vi vidare till ikea där jag köpte en lampa till vitrinskåpet & fick en orkidée av farmor!
åkte sen & handlade lite med farmor.

anna kom hem runt tre tiden, vi åkte hem till oss ett tag & tog det lugnt.
sen åkte vi & köpte lite gott till pappa i present.
min älskade pappa fyllde år igår <3

sen blev det kalas hemma i lövstalöt.
med mina fina jag har i mitt liv!

när vi åkte hem från kalaset åkte vi till sara, annas syster, hon är hemkommen från kenya, varit borta i åtta veckor.
hon hade en hel del att berätta & jag var helt imponerad!! vem vet kanske blir en resa till kenya i sommar, eller vad säger du anna haha?
skulle vara sjukt kul & häftigt!!

så där satt vi & drack te & pratade om allt som hänt.
det var mysigt trots jobbiga samtalsämnen & att bara sitta & vara.

idag är jag också hemma.
känns som en jobbig dag..

kanske får middagsgäster ikväll annars blir det ta det väldigt lugnt.
känner mig inge bra..


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var en bra dag och du fick träffa många som kan stötta dig, vi finns där kram mamma

2010-09-01 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0