Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaambo

Skulle egentligen tittat klart på webbföreläsningarna i statistik, men sitter hellre här bredvid min sambo... Jag vill att ni ska veta hur mycket jag tycker om Louise. Hon är verkligen en toppentjej på många sätt! Hon är stark, glad och positiv. Hon är otroligt givmild och har båda fötterna på jorden. Hon bjuder verkligen på sig själv! Dessutom vill hon att alla ska ha det bra - en egenskap som inte många har.

Vi har sjukt kul, hon och jag. Men jag har också jäkligt kul med Loulou.. haha! (På fredag blir det Loulou till 100%!) Vissa kvällar är det galet här i lägenheten! Jag och Louise studsar runt och garvar så mycket att gaserna i magen gör sig hörda! Vi delar samma humor och den är bara för härlig! Precis som min sambo.

Puss på dig, Louise! Du betyder mycket för mig.

Anna

Kommentarer
Postat av: mamma Lotta

Låter härligt tjejer............

2010-10-07 @ 08:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0