jobb, ikea, träning & tv hela kvällen

var ett skönt pass att jobba idag, alldeles lagom.
när jag kom hem till farmor så bytte jag om sen åkte vi först till rusta där farmor köpte jättefina mattor!

sen åkte vi till ikea & åt mat.
för mig blev det gravad lax med potatis & gravlaxsås, äälskar lax i alla dess former!
kikade runt lite & köpte en av ljusstakarna jag ska köpa, kunde inte vänta haha. så nu har jag köpt en ialla fall!

blev en runda till jysk också & farmor köpte ett par jättefina lila gardiner hon ska sy upp till mig..
när vi var klara på jysk åkte vi hem till farmor & la i ordning mattorna, blev jättefint!

sen åkte jag till friskis i ekeby & träffade jennifer.
vi skulle träna ett gympa pass sa jennifer. perfekt tänkte jag, har ju inte tränat sen maj liksom.
men när jag kommer dit & stämplar in så ser jag att det är ett... INTENSIVPASS!
herregud tänkte jag, men det gick ändå riktigt bra måste jag säga.
är grymt taggad för träning nu!
hoppas jag får med mig någon på dansafro imorn!

efter träningen åkte jag till ica en snabbis, köpte lite grönsaker & mjölk.
så min middag blev enkel med god, tonfiskröra med avokado, gurka & tomat.

har tänt en massa ljus som varje kväll, det är ju bara för mysigt med ljus..
har även hunnit ta en dusch & sjunkit ner i soffan med min morgonrock..

så nu är det tv hela kvällen, onsdagar är bäst..
nu är det halv åtta hos mig, klockan åtta bonde söker fru & klockan nio greys!

bytte pass imorn, så jag öppnar, men hellre det än att stänga.
så blir nog tidigt ikväll!






Kommentarer
Postat av: Chubby

Lolliiis vafan vi skulle ju stänga ju =( hoppas du inte skickad ngn kärring till stängning nu bara haha :p

2010-10-13 @ 23:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0