gränby, mat, myskväll

när anna kom hem idag så åkte vi direkt till gränby & kikade..
jag köpte bara ett par trosor.
men anna shoppade!

till middag blev det den supergoda fläskfilégrytan med rött vin & massa gott i, annas önskemål!
vi lyxade till amten med iste enda från grekland haha.

efter maten har vi plockat undan i sovrummet & prövat ut kläder för fredagen, då blir det utgång på wermlands!
ska bli riktigt kul faktiskt! hoppas vi får ihop ett gäng tjejer!

helgen kommer bli rolig, längtar!
på fredag är det som sagt utgång på wermlands & på lördag ska jag ha kräftskiva!

men åter till kvällen haha..
ikväll blir det mys framför tvn med massa ljus (på nya hyllan) till halv åtta hos mig, bonde söker fru (SÅ JAG HAR LÄNGTAT), & GREYS SÅKLART!
lite ananas & te på det också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0