9 oktober, lördag & kräftskiva!

jaaa, dagen hittills har varit tröttsam & ännu mer tröttsam.
både jag & anna är helt sluuuuut haha.
blev ialla fall pizza till brunch haha.

köpte här nere på capri, alltså jag lovar, dom har uppsalas absolut godaste pizzor!

ska snart bege mig till systemet igen haha.
köpa lite dricka till kvällen, blir nog någon god cider skulle jag tro!
åker förbi farmor ett tag & sen hämtar jag upp emelie & fanny som ska vara med ikväll på kräftskivan.
är så himla kul att dom kommer!

kräftskiva, ja som sagt, det ska jag ha ikväll för lite  brudar!
vet inte hur många vi är exakt, men det märker vi ikväll haha!
ska ha skiiitkul ikväll med ialla fall!

jag ska äta räkor, gillar inte kräftor, däremot ääääälskar räkor!


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

räkor är riktigt gott alltså!

2010-10-10 @ 16:37:29
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0