27 oktober, onsdag

grattis på födelsedagen emma som blir 21 år idag!!!!!! :D

inatt
har jag inte kunnat sova något alls, inte en blund, vaknat varje timme.
men ändå gick jag upp tidigt imorse & befann mig på bilprovningen & besikta lilla sunny.
det är fan vuxenpoäng!

efter bilprovningen så åkte jag direkt till farmor.
så jag har varit här sen halv åtta.
hade med mig datan för att hjälpa farmor beställa bågar till glasögonen.

nu är jag klar för att gå till jobbet.
ska väl gå om ett tag, jobbar 11-19.30 idag.
ikväll har vi även kundkortskväll, så det kommer vara jättemycket folk!

så jag ska handla ikväll på jobbet.
sen är det vip kväll på gina klockan åtta, så det ska jag gå på med therese såklart!





Kommentarer
Postat av: mamma

Ta det lungt med shoppingen, ha,ha

2010-10-27 @ 11:59:50
Postat av: Emma

Tack vännen <3

2010-10-27 @ 22:27:34
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0