19 oktober, tisdag & ledig

idag är jag ledig.
riktigt skönt. jag sov till halv tio & sen åkte jag till farmor ett tag.
tess var också där så det var kul att träffa henne ett tag, har inte setts på ett tag!

sen gick jag ner till friskis & körde ett spinningpass.
träffade mikaela, huuur kul som helst att träffa henne, så jag fick sällskap på passet, alltid lika kul!

efter passet gick jag hem tll farmor & duschade & sen åkte vi till ica & sen hämtade småtjejerna från skolan.
sen åt vi laxmackor, mmm så gott!

hämtade anna från hennes skola, nu är vi hemma.
jag ska åka & hämta jennifer & therese sen, vi ska handla lite tacosgrejer, sen hem hit & betala in thailandresan, förstå att vi verkligen åker, helt sjukt!

andra sidan jordklotet med mina flickor!

sen ska vi se luddes match ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0