18årskalas

efter jobbet var jag helt slut, alltså gjorde jag inte utbildning, hade ingen ork.
åkte förbi farmor & hämtade gardinerna som hon köpte igår till mig, hon hade sytt dom & grejat..

sen åkte jag hem & satte upp dom, huuuuur snygga som helst, äälskar dom!
började med maten direkt.
gjorde en mat jag inte gjort förr.

ett recept av mormor på torsk. jätteenkelt & jättegott, verkligen!
vi hann ta en liten promenad till ica innan maten också, det fick bli dagens träning haha.

sen fixade vi oss & åkte till gränby för att köpa en champagne till johan.
efter gränby åkte vi ut till johans kalas.
det blev fika & mys med älskade nära & kära..

efter kalaset så gick jag & anna med hem till mamma & pappa & kollade på en film.
dear john hette den.
hade så himla stora förväntningar på den så jag blev besviken, var en ganska seg film.

nu är vi hemma ialla fall.
tvinga mig själv att skriva innan jag ska sova!

god natt!






Kommentarer
Postat av: Emma

va fint sovrummet ser ut :) och smarrig tårta där!

2010-10-15 @ 10:06:05
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0